Salı, Şubat 02, 2016

KOZMETİK | Make Up Forever Sculptıng Allık


Herkese merhaba!

Bu yazıda bu hafta en çok destek aldığım üründen ve renkten bahsetmek istedim. Lens kullanımına ve göz makyajına gördüğüm bir tedavi nedeniyle bir süreliğine ara verdiğimden, dudaklarda da genelde nude'cu olduğumdan yaklaşık on gündür  falan yanaklara yüklendim.

Ben allıkta pembe ve tonlarını sevenlerdenim çünkü beyaz tene yakıştırıyorum. Bir anda yüklediği enerji efekti ve "betin benzin soluk" yorumlarını da engellediği için hemen her ton pembeye elim gidiyor.



Bu allığın bu şeker ötesi pembesi ise aslında ambalajda durduğu gibi durmuyor. Yoğun bir renklendirme yerine doğal tatlı, canlı bir pembelik veriyor. Kalıcılık ise klasik hemen her Make Up Forever ürünü gibi. Yani kalıcılık anlamında gayet başarılı.

Pigmentli de bir yapısı var ve bu yüzden ben geniş bir fırçayla uygulamayı tercih ediyorum. Mesela Real Techniques Blush Brush'la çok yakıştırıyorum.

En sevdiğim makyaj ürünlerimden biri de allıklar evet ama benim olayım göz makyajıymış onu anladım. En olmadı bir maskara bir eyeliner hiç olmadı bir ışıltılı farmış; bunları çok özledim.<3 Neyse ki tedavinin son iki günü. :)

Herkese çokça sevgiler! <3

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder