Çarşamba, Mart 23, 2016

KOZMETİK | Nars Sheer Glow Fondöten



Herkese merhaba!

Sanırım bu yazıyı çok severek yazacağım çünkü bu yazıda en sevdiğim fondöteni anlatacağım. İki yıldır kullandığım Nars Sheer Glow en sevdiğim fondöten evet. Ve Sephora'da karşılaştığım Nars makyaj artisti iyi ki beni onunla tanıştırmış. Kendisine güvenip aldığım hiçbir üründe hüsrana uğramadım, aksine bitirdikçe hepsinin yenilerini alıyorum.

Benim fondötenden beklentilerime gelecek olursak. Öncelikle kalın yapıda fondötenleri hiç sevmiyorum. Bence fondöten ince olmalı, cilde nefes aldırmalı ve cildi kapatmaktan çok cilt tonunu eşitlemeli. Bunun yanı sıra gün içinde ciltte ağırlaşmadan, oksitlenmeden kalıcılığını korumalı. Ve tabii bunların hepsini gerçekleştirebilmesi için mutlaka cilt yapısına uyan bir fondöten olmalı. 



Nars Sheer Glow benim üç mevsim kuru, yazları ise kuru karma olan cilt tipime uyuyor. Bu yüzden cildimi kurutmuyor, ya da cildim ürünü kusmuyor  ve ürün yüzümde oksitlenmiyor. Bendeki rengi ikinci açık rengi olan Light 2 Mont Blanc. Ve bence ne pembe ne de sarı alt tonu olan bir renk. Daha çok ikisinin dengelenmiş hali gibi.

Ambalajı klasik kauçuk kapaklı Nars ambalajından oluşuyor ve eğer bir kusursa ürünün pompası yok. Ama benim için bu özelliği sorun olmuyor. İstediğim kadar ürünü elime ya da fırçama alarak rahatça uygulayabiliyorum. Ki zaten çok çok az bir miktarı tüm yüze yetiyor. Doğru uygulamayla da incecik ve satin bir bitiş veriyor. Sonuç porselen gibi bir cilt. <3



Doğru uygulama diyorum çünkü yanlış yöntemle uygularsanız bu fondöteni sevmeyebilirsiniz. Mesela bence bu ürün parmaklarla asla uyuşmuyor. Ya da RT Buffing Brush gibi nispeten seyrek kıllı fırçalarla alınan sonuç tam bir fiyasko oluyor. Ancak Beauty Blender ve Sigma Flat Kabuki F80. <3 İşte bu fondötenin hakkını tam anlamıyla bu ikisi veriyor. 

Fiyat olarak çok uygun bir fiyata sahip değil belki evet. Sanırım şu an Sephora'larda da www.makyajtrendi.com'da da 135 TL. Ancak verilen paranın her kuruşunu hak ediyor. Eğer bir 'high end' fondöten alacaksanız, cildiniz de normalden kuruya dönük, kuru ya da kuru karmaysa bu fondötene bakmadan geçmeyin derim. İnceliğine, kalıcılığına, ışıltısına ve bitişine bayılacağınıza eminim. 

Herkese çokça sevgiler!








Hiç yorum yok:

Yorum Gönder