Cumartesi, Mart 19, 2016

KOZMETİK | Rımmel London Lash Accelerator Endless Maskara


Herkese merhaba;

Bugünkü yazıda yaklaşık iki haftadır deneyimlediğim Rimmel London Lash Accelerator  Endless maskaradan bahsedeceğim. Ne zamandır merak ettiğim bu maskarayı Watsons Kadınlar Günü indiriminden 13 TL gibi oldukça uygun bir fiyata aldım ve etkisini tam aktarabilmek için de iki haftadır her gün kullanıyorum.

Her maskara yazımda da bahsettiğim gibi benim için doğru maskara bulmak çok zor. Çünkü göz yapımdan sebep büyük çoğunluğu akma yapıyor. Uygun fiyatlılarda ise bu hüsranım daha da arttığından ne zamandır uygun fiyatlı akmaz kokmaz "o" maskaranın peşindeyim. Rimmel London Lash Accelerator Endless ile ilgili de çok fazla olumlu yoruma rastlayınca denemek istedim.

Peki maskarayı sevdim mi; evet ben sevdim. Denildiği gibi akma yapmıyor ve beni en mutlu eden özelliği de bu oldu. Kirpikleri ise dolgunlaştırmaktan çok uzatıyor. Sık kirpikliler bir de üstüne uzun kirpik istiyorsa sevebilir ancak seyrek kirpikliler dolgunlaştırmaması sebebiyle belki hoşlanmayabilir.

Genel olarak değerlendirdiğimde akma yapmamasıyla, ağırlık yapmamasıyla, uzatmasıyla ve siyahlığıyla benim günlük ihtiyacımı karşılıyor. Fiyat performans anlamında bakılırsa da bence fiyatına göre oldukça başarılı. Uygun fiyatlı maskara konusunda üst üste gelen Maybelline hüsranımdan sonra bu maskara bana epey iyi geldi. Ve bu yüzden başka Rimmel London maskaralardan da deneyeceğim. Hatta bu akmama ve uzatma özelliğe ek dolgunlaştıran da bir maskarası var diyorsanız önerilerinizi beklerim! :)

Herkese çokça sevgiler.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder