Salı, Mart 01, 2016

KOZMETİK | Rımmel London Match Perfectıon Kapatıcı


Baharın resmi başlangıcıdan herkese merhaba!

Bir önceki yazımda bu aralar denediğim uygun fiyatlı ürünlerden hep iyi performanslar aldığımı söylemiştim. İşte bu yazıda da yine öyle bir üründen bahsetmek istedim.

Kapatıcı merakımdan zaten sıkça bahsediyorum ve bu bölmede aldığım ürünlerin sayısı ne olursa olsun, bir diğer yenisini alma halinden vazgeçemiyorum.

Geçenlerde de yine Watsons'ı gezerken, bir önceki akşam da Allure okuyarak kendime bir alınacaklar listesi hazırlamışken uygun fiyatlı en iyi ürünler arasında yer alan bu kapatıcıyı denemek istedim. Wake Me Up faciasından sonra biraz tereddütlü yaklaşmadım değil ama sonuç neyse ki kötü olmadı.

Hatta bırakın kötü sonucu ben bu kapatıcıyı baya baya sevdim. Yapısına gelince. Kremsi yapıda olan bu ürün ucu fırçalı bir tüp ambalaja sahip.  Kremsiliğini de nasıl tarif etsem; böyle Nars Radiant Creamy Concealer gibi. Fırçalı uca ürün gelmesi biraz kullanımı zorlaştırabiliyor ancak yapısı sebebiyle bu özelliği benim pek gözüme batmıyor.



Ürün hem kapatıcı hem aydınlatıcı özelliğe sahip ve parmaklarla da, süngerle de, doğru bir fırçayla uygulandığında da (Mesela Real Techniques Expert Face Brush) çok iyi sonuç veriyor. Bunların yanı sıra bir kapatıcının bence sahip olması gereken en güzel özelliğe de sahip ve göz çevresinde çizgilere dolmuyor. 

Bu arada kalıcılık anlamında da gayet yeterli. Sürdüğüm anki haliyle donuyor ve pudrayla sabitleme yapmadığım halde akşam da taze bir şekilde göz altlarımda kalıyor.

Fiyatı 17 TL olan bu kapatıcı bence fiyat performans anlamında çok çok başarılı. Hele ki bir Watsons indiriminde falan denk gelinirse ikişer üçer bile alınabilir. Ben de çok severek kullanıyorum ve ilk indirimde birkaç tane stoklamayı planlıyorum.

Herkese çokça sevgiler!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder