Pazar, Mayıs 07, 2017

KOZMETİK | Shiseido Ibuki Beauty Sleeping Mask



Herkese merhaba!

Bugün bahsedeceğim ürün uzun zamandır hakkını vermeye çalıştığım, ancak aslında ilk kullanımımda fikrimin büyük ölçüde oturduğu bir ürün. Hazır günlerden de pazarken ve gündem genelde bakımken alın çaylarınızı, kahvelerinizi gelin. Güzel şeyler anlatacağım. :)

Makyaj yapmak, yeni ürünler deneyimlemek ne kadar güzelse bundan daha güzeli ve önemlisi doğru cilt bakımı. Her zaman söylüyorum, benim önceliğim önce cildi besin ve bol su yoluyla içeriden beslemek sonrasında ise güvendiğim ve içeriği temiz ürünlerle içerden beslenmeyi dışarıdan desteklemek. 

İşte o dışarıdan destekleme kısmında alacağım ürünü epeyce uzun araştırıyorum. Cilt yapıma uyması gerekiyor, içeriğinin temiz olması gerekiyor ve vaadlerini yerine getireceğine inancımın tam olması gerekiyor. Sonrası ise malum, düzenli ve doğru kullanım. 



Shiseido Ibuki Beauty Sleeping Mask da işte bu aşamalardan sonra satın aldığım bir cilt bakım ürünüydü. İki aylık deneyimlemem sonucunda ise cilt bakım rutinlerimden biri haline geldi.

Öncelikle ürün bir gece maskesi. Ben iki günde bir geceleri uyumadan yarım saat önce tüm yüzüme ve boynuma masaj yaparak uyguluyorum. Öyle aromatik ve şahane bir kokusu var ki uyku öncesi verdiği rahatlama hissini çok seviyorum. İçerisinde görseldeki gibi beyaz minik partiküller var. Uygulama esnasında bunların hepsi yüzde eriyor ve markanın vaadine göre cildi bir kalkan gibi sarıyor. Yanı sıra içeriğindenki C ve E vitamini sayesinde az bir uykuyla dahi cildi canlı bir şekilde güne hazırlıyor. Bu ürün için yapılan tanımlamalardan biri ki doğruluğuna yüzde yüz katılıyorum; 'kavanozun içinde tam bir gece uykusu'.



Ibuki serisinin bu maskesi cilde verdiği nem etkisini 18 saat sonra bile koruyor. Ayrıca kullanım sonrası temizleme gerektirmiyor. Ve düzenli kullanımda koyu halkaların ve ince çizgilerin azalmasını vaad ediyor. 

Ben ilk kullandığım andan itibaren bu maskeye bayılıyorum. Peki düzenli kullanımım sonucunda ne sonuçlar aldım, onlardan bahsedecek olursam. Öncelikle cilt kuruluğumu büyük ölçüde azalttı ki sadece bu yönü için bile vazgeçemeyebilirim. Sonrasında ise kullanım sonrası her uyandığımda cildimdeki canlılığı fark edebiliyorum. Renk eşitsizlikleri gitmiş oluyor, hatta ve hatta ten ürünü kullanmasam da oluyor. Çok fazla ince çizgim olmadığı için bu konudaki etkisi hakkında bir şey diyemeyeceğim ancak morlukların azalmasında  bol suç içmeyi atlamadığınız takdirde epey etkili.



Son olarak 80 ml'lik ambalajıyla uzun süre gidecektir, çünkü fındık kadar bir miktar tüm cilde yetiyor. Fiyatı ise indirimsiz hali ile 199 TL ve evet pek ekonomik bir ürün değil. Keşke giderek artan kozmetik fiyatlarına bir dur diyen olsa ama maalesef. Yapılacak en iyi şey sanırım indirimleri ve kampanyaları takip etmek.

Anlatacaklarım şimdilik bu kadar.

Herkese çokça sevgiler!

Burcu,


1 yorum:

  1. Merhaba,morluklara iyi geldiğini yapmışsınız göz altı için mi? Ciltteki lekelere bir etkisi oldu mu acaba?

    YanıtlaSil