Pazar, Mayıs 15, 2016

MAC Studio Waterweight Fondöten


Herkese mutlu pazarlar!

Bugünkü yazıda size uzun zamandır kullandığım bir fondötenden bahsedeceğim. MAC ürünlerini genel olarak sevmekle beraber özellikle ten ürünleri bölümüne hep ayrı bir sempatim oldu. Çünkü kullandığım hemen her ten ürününden memnun kaldım.

MAC Face&Body en favori fondötenlerimdendi, Pro Longwear kapatıcı şimdiye kadar gördüğüm en şahane kapatıcıydı; bu yeni çıkan Studio Waterweight fondöten de bende fazlasıyla merak uyandırmıştı. Öyle ki bir dergide denk geldiğim yorumda bir makyaj artisti bu fondöten için "Sanki Instagram filtresini şişeye koymuşsunuz gibi." yorumunu yapmıştı.

Yapı olarak hafif bir yapıda olduğu için ve SPF 30 içerdiği için ben de denemek istedim. Aslında SPF 30 içermesi iyi bir fotoğraf vermez diye düşündürebilir ama bu fondötende böyle bir sorun olmuyor. 



Peki bu fondöten nasıl bir fondöten? Öncelikle ince yapılı ama aynı zamanda ikinci bir ten gibi görünecek kadar da etkili , orta kapaticilikta bir fondöten. Ve bu noktada Nars Sheer Glow fondötenle biraz benziyorlar. Kalıcılık anlamında gayet başarılı ve gün sonunda bile ilk sürülmüş görüntüsünü koruyor. 
Şişesi klasik serum şişeleri formunda tasarlanmış ve yapı olarak da zaten jel-serum gibi bir yapısı var. Elastik bir yapıda ve doğru uygulanınca yüzü zar gibi incecik bir şekilde örtüyor. En doğru uygulama ise benim denediğim kadarıyla ya nemli bir sünger ile ya da Sigma F80 Flat Kabuki gibi tok fırçalarla yapılabiliyor. 



Tek eksisi damlalık şeklinde şişesini kapatınca biraz kapaktan ürün sızması. Bir de cilt tipi olarak yağlı ciltlerden ziyade normal ve kuru ciltlere uygun. Onun dışında bence özel günler için, özel makyajlar için gayet başarılı bir fondöten. Günlük kullanım için ise bir tık fazla ve benim tercihim hala MAC Face&Body. <3

Herkese çokça sevgiler! 




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder