Pazartesi, Mayıs 02, 2016

KOZMETİK | Nisan Favorileri


Herkese merhaba!

Bugünkü yazıda size nasıl başlayıp bittiğini anlamadığım Nisan ayına ait favorilerimden bahsedeceğim. Nisan ayı benim için bol koşturmalı bir ay oldu ve hatta en çok da gelin temalı bir ay oldu.<3 Yaklaşık bir aydır İzmir'deki gelin butiklerinde ve bu yukarıdaki kataloglarda kayboluyorum, sayfalarında kim bilir kaçıncı turu atıyorum. <3 Ama aradığım gelinliği buldum mu; şimdilik hayır. :)

Gelelim bu ayki favorilere. Ben bu ay genelde pratik makyajlar yaptım ve en çok kullandıklarımı blog için tuttuğum bir deftere not aldım. Ve bunu artık hep yapacağım çünkü böylelikle gözümden ürün de kaçmamış oluyor, kullandığım ürünlerin etkilerine dair fikrim de daha net oturuyor.

1) The Balm Nude Tude Far Paleti: Hali hazırda Nude tude'un kardeşi Nude Dude'a da sahip olduğum için bu paleti almakla almamak arasında çok gittim geldim. Benzer renklerde farlarım vardı, hatta Nude Dude buna çok yakın bir paletti ama yine de The Balm standında ilk baktığım ürün hep bu palet oluyordu. 
Ben de Sevgililer Günü indirimi fırsat bilerek aldım ve iyi ki almışım. Tüm renklerini çok seviyorum ancak Stand-offish, Selfish ve Seductive bu ay kurtarıcılarım oldu. Eye liner kullanmak istemediğim zamanlarda makyajımı genelde bu üç fardan biriyle ve bir maskarayla tamamladım.

2) Benefit They're Real Maskara: Eğer gözleri hafif tutup daha çok bir maskarayla belirginleştirmek istiyorsam elim hep bu maskaraya gidiyor. Akmıyor, bulaşmıyor, evet biraz zor çıkıyor ama o hep söylenen "takma kirpik etkisi"ni de sadece bu maskara veriyor. Çok seviyorum, daha iyisiyle henüz tanışmadım.



3) Moshos Garden Grande Soothing Toner: Bu tonikten yakın zamanda şuradaki yazımda bahsetmiştim. İlk kutusunu bitirmek üzereyim ve şimdiye kadar cildimi gerip, cayır cayır yakmayan tek tonik bu oldu. Mis gibi kokuyor ve benim cildime çok iyi geliyor.

4)  MAC Studio Fix Concealer: Bu kapatıcı benim ilk MAC kapatıcımdı. Ve bu ürünü yıllar önce bana öneren makyaj artisti sağ olsun beyaz tenime NW 25 rengini uygun görmüştü! Elbette ki koyu geldi ve benim için kapatıcı değil corrector görevi görmeye başladı. Bu ay genelde çok az uyudum ve bu sebeple göz altı morluklarım her zamankinden daha belirgindi. İşte bu kapatıcı öyle zamanlarda gayet iyi iş çıkardı. 

5) Catrice Prime and Fine Far Bazı: Far bazı olarak vazgeçilmezim The Balm Put a Lid On It'in yanına uygun fiyatlı bir muadil arıyordum. O yüzden her Rossman'daki Catrice standında yok satan bu ürünü evimin yakınında yeni açılan Rossman'da görünce kaçırmak istemedim. Evet belki Put a Lid On It kadar iyi değil ve makyajı göze onun gibi yapıştırmıyor. Ama günü idare ediyor. 

6) The Balm Down Boy Allık: Aslında sadece bu ay değil her zaman en favori allıklarımdan bu allık. Yanaklara 'koşmuş da pembeleşmiş' efekti veriyor, çok kalıcı ve çok doğal duruyor. Hele süngerle uygulayınca! <3 Eğer denemediyseniz bu şekilde de mutlaka deneyin bence çok seveceksiniz.

Şimdilik benden bu kadar.
Hepimiz için keyifli bir hafta ve ay olması dileğiyle!
Çokça sevgiler!


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder