Salı, Mayıs 10, 2016

KOZMETİK | MAC Mineralize Skinfinish Natural-Faintly Fabulous Aydınlatıcı


Herkese merhaba!

Bugünkü yazımda sizlere aldığım günden beri çok severek kullandığım bir aydınlatıcıdan bahsedeceğim. Aydınlatıcı olarak uzun zamandır The Balm Mary-Lou Manizer'ı severek kullanıyordum. Ancak bir yandan da gözüm stick/krem formlu aydınlatıcılardaydı.

Ta ki MAC Mavibahçe'de MAC'in yeni koleksiyonu Flamingo Park'ı inceleyene kadar. Bahar tadındaki koleksiyona zaten bayılmıştım. Ama koleksiyonu görür görmez elim diğer ürünlerden ziyade ilk bu aydınlatıcıya gitmişti. MAC Mavibahçe makyaj artistlerinden Can da ürünü yüzüme o kadar güzel uyguladı ki ben de direk satın aldım ve çıktım. Stick/krem aydınlatıcı da başka bahara kalmış oldu. :) Ama olsun, zaten şu sıralar gözüm de bu aydınlatıcıdan başkasını görmüyor. <3



Ürün dört farklı renkten oluşuyor. Şampanya, açık pembe, açık bronza çalan bir kiremit ve daha koyu bir pembenin ayrı ayrı renkleri yukarıdaki görseldeki gibi. Hepsini karışıtırıp uygulamak isterseniz de oluşan ton aşağıdaki gibi.





























Ben tercihimi genelde karışımdan yana kullanıyorum. Uygularken de ya nemli bir süngerle ya da RT Setting Brush ile uyguluyorum ve iki yöntemi de çok seviyorum. Toz bir ürün ancak çok satin, çok parlak bir bitiş veriyor. Kocaman simler içermiyor, yapısı da oldukça pigmentli ve bu yüzden çok az bir miktar ile uygulama yapmak gerekiyor. 

Kalıcılık anlamında da gayet başarılı olan bu ürünü ben aydınlatıcı olarak kullanmanın dışında far olarak da çok seviyorum. Özellikle üst iki renge göz pınarlarında bayılıyorum. 

Siz de bu aydınlatıcıya MAC mağazalarından veya www.maccosmetics.com.tr'den ulaşabilirsiniz. Fiyatı 89 TL.

Benim bugünlük anlatacaklarım bu kadar. Herkese çokça sevgiler!

2 yorum:

  1. benefit whats upp'ı bayılarak kullanıyorum ama şu an buna bayıldım ah çok güzel görünüyo!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen Mia'cım çok başarılı, ben de Whats up'ı almayı erteledim bu yüzden ama gözüm de bir yandan onda hala <3

      Sil