Salı, Mayıs 31, 2016

KOZMETİK | Note Bronzing Powder 30 Bronz Pudra İncelemesi


Herkese merhaba;

Yaz aylarının yaklaşmasıyla makyajda bazı değişikliklere gitmek güzel oluyor. Değişiklikten kastım öyle çok büyük, çok farklı şeyler değil. Aksine yaz gelince benim makyajlarım hafifliyor. Ten ürünleri ikinci plana atılıyor, ürünlerimin yapıları inceliyor, gidenlerin yerine bol ışıltı ekleniyor.

Son zamanlarda da bu bronzer'la aşk yaşıyorum. Güneşin her türlü etkisinden kendimi mümkün mertebe korumaya çalıştığımdan, yazları da 'güneş yüzümü azıcık ısıtsın yeter' mantığında olduğumdan bronz görüntüyü genelde yapay yollardan elde ediyorum. 

Ve o yapay bronz görüntüyü vermede Note'un bu pudrası gerçekten çok başarılı. Ben alırken orta ton olan 20 numarasını değil de koyu ton olan 30 numarasını aldım. Hem yaz boyu güneşin etkisiyle tenim ister istemez bir ton koyulaşır diye hem de 20 numarası tam da bronzer gibi gelmedi ton olarak.



Ve dediğim gibi ben bu ürünü başarılı buldum. En çok ise pigmentli yapısını ve yüzde sim gibi durmayan ışıltısını sevdim. Kokusu da aynı o eski bebek pudraları gibi ve temiz temiz kokuyor. Bunu yanı sıra ürün E vitamini de içeriyor.

Ben uygularken Nascita'nın geniş açılı pudra fırçasıyla uyguluyorum ve bu şekilde yapay olmayan ve kalıp gibi durmayan homojen bir sonuç alıyorum. Kalıcılık anlamında da gayet başarılı olduğunu ve akşam eve geldiğimde bile yüzümde hala taptaze durduğunu belirtmeliyim. 

Bence bu bronzer günlük kullanım için gayet yeterli ve başarılı bir bronzer. Eğer siz de çok büyük büyük simler değil de ince bir ışıltı veren, çok turuncu olmayan ve doğal bitiş sağlayan bir bronzer arıyorsanız bu ürüne bakabilirsiniz. İndirimsiz satış fiyatını hatırlamıyorum ama ben indirimle 15 TL'ye almıştım.

Şimdilik benden bu kadar. Herkese çokça sevgiler!






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder