Cuma, Ekim 28, 2016

KOZMETİK | H&M Face Palette



Herkese merhaba!

Bugün sizlere son zamanlarda edindiğim ama kullanım pratikliği nedeniyle aldığım günden bu yana sıkça kullandığım H&M'in üçlü yüz paletinden bahsedeceğim. H&M kozmetiklerinin şöyle bir yanı var; uygun fiyatlarının yanı sıra benim denediğim çoğu ürünü ortalamanın üzerinde performansa sahip. 

Yine bir alışverişim sırasında kasada beklerken sepete attığım bu palet de öyle. Hatta ortalamanın üzerinde olmanın ötesinde gayet başarılı bir ürün. Yaklaşık bir aydır kullanıyorum ve kullandığım kadarıyla deneyimlerime gelince.



Öncelikle renkler çok başarılı. Aydınlatıcısı şampanya tonlu çok güzel bir renk. Allığı hafiften Nars Orgasm'a benziyor ve inanılmaz kalıcı. Bronzer'ı da çokça kahvelik biraz turunculuk, biraz sim içeren güzel bir ton ama bir tık daha iyi olabilir miymiş; olabilirmiş. Mesela o azicik turunculugu hic olmazsa tadından yenmezmiş. <3
Yapısına gelince. Cok fazla tozutma dökülme yapmıyor. Ve sürdüğüm günü rahatlıkla bitirmemi sağlıyor, kolayca uçup dağılmıyor. Kullanım açısından da çok pratik. Allık, bronzer ve aydınlatıcıyı aynı anda içermesi açısından yanımda az makyaj malzemesi taşıdığım son bir ayda benim makyaj çantamın demirbaşlarından oldu.



Fiyatı da başta bahsettiğim gibi performansına göre çok uygun, yanlış hatırlamıyorsam ben 15 TL'ye satın almıştım. Eğer bu üç ürüne de ihtiyacınız varsa ya da makyaj çantanızda yer tasarrufu açısından düşünüyorsanız aynı anda bu hem ekonomik hem başarılı ürüne bakabilirsiniz.

Benim şimdilik anlatacaklarım bu kadar.

Herkese çokça sevgiler,

Burcu,

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder