Çarşamba, Kasım 11, 2015

KOZMETİK | Mac Face and Body Fondöten


Herkese merhaba!

Bu yazıda sizlere Mac'in su gibi hafif, bir o kadar da başarılı fondöteninden bahsedeceğim. Face and Body ile de yaklaşık dört aydır beraberiz. Ve ben bu fondöteni kendime doğum günü hediyesi olarak almıştım. :) Aldığım tarihten bu yana da kullanıyorum ve hakkında söyleyeceklerim epey birikti. 

Öncelikle benim çok sevdiğim, günlük makyajı da gece makyajını da çok iyi kotaran başarılı bir fondöten. Yapısı su gibi, incecik. Satin bir bitişe sahip ve kapatıcılığı çok çok az. Sadece cildin renk tonunu eşitleyip, canlı bir bitiş sağlıyor. Kullanmadan önce iyice çalkalanması gerekiyor çünkü ürün su bazlı olduğu için sanırım beklerken ayrışıyor. Ve uygularken parmaklardan ya da süngerden ziyade 'stippling' tarzda fırçalar daha iyi sonuç veriyor.


Ben bu fondötene çok yakışacağını düşünerek ilk Real Techniques Buffing Brush ile uyguladım. Ancak bana göre sonuç kelimenin tam anlamıyla fiyaskoydu. Buffing Brush zaten hafif ve kapatıcılığı az olan bu fondöteni iyice yedi ve yok etti. İkinci olarak Real Techniques Stippling Brush ile denedim. Bu defa istediğim sonucu almıştım, hatta en iyi sonucu bu yukarıdaki RT fırçayla almıştım.


Fondöteni yazın aldığım için bendeki renk olan C2 yazın ve sonraki üç-dört ay iyi oluyor ama tenim iyice açıldığında C2 bir tık koyu kaçabiliyor. Ben de bu soruna Loreal Lumi Magique bazla ya da MAC Strobe Cream ile çözüm buldum. Bu iki ürünü Face and  Body'ye karıştırdığımda hem istediğim rengi elde edebiliyorum hem de o bayıldığım satin bitişe biraz ışıltı katıyorum. <3

Kullanım alanı açısından  da dediğim gibi hem günlük hem gece makyajlarımda sıkça kullanıyorum. Nerede görsem tanıyacağım o kendine has duruşunu, çok iyi fotoğraf vermesini, cildimi boğmamasını, oksitlenme yapmamasını, yok gibi olup bir o kadar can kan vermesini çok ama çok seviyorum.

Eğer çok yağlı bir cildiniz yoksa bence siz de bu fondötene bir şans verin. Bir fondöten alıp kullanma hakkınız varsa ve özellikle günlük kullanacaksanız hakkınızı kesinlikle Face and Body'den yanan kullanın. Eğer bana hak verir ve teşekkür etmek isterseniz de yorum bırakın bu post'un altında buluşalım. :p

Çokça sevgiler herkese! :)


3 yorum:

  1. Merhaba nars sheer glow ile arasında ne fark var acaba ikisi arasında kararsizim mesela hangisi daha kapatıcı ve hangisi daha ışıltı veriyo

    YanıtlaSil
  2. Merhaba nars sheer glow ile arasında ne fark var acaba ikisi arasında kararsizim mesela hangisi daha kapatıcı ve hangisi daha ışıltı veriyo

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba😊 isilti anlaminda face and body bir tik daha isil isil duruyor. Ama kapaticilik anlaminda kesinlikle nars sheer glow. Ikisinden birini tercih etme sansim olsa benim tercihim Nars Sheer Glow😊

      Sil