Perşembe, Kasım 26, 2015

KOZMETİK | Benefit They're Real Push-Up Liner


Herkese merhaba! Eğer sizin de bir rimel ve bir eyeliner'dan beklentileriniz benimki gibiyse bu yazıda size bir iyi bir de kötü haberim var!

Tabii öncelikle ben neler bekliyorum bir rimel ve eyeliner'dan ondan bahsetmeliyim. Bir kere rimel kesinlikle siyah, simsiyah olmalı. Gün boyu akmamalı ve kirpiklerimi olabildiğince hacimli göstermeli. Kıvırma ve uzatma özelliği ise olsa süper olur ama olmasa da sorun etmem.

Eyeliner'a gelince. Eyeliner günlük makyajımın göz bebeği olduğu için ondan da öncelikli beklentim akmaması. Uzun çalışma saatlerime ayak uydurup, gün sonunda zaten darmaduman olan beni pandaya çevirmemesi. Ve elbette yine simsiyah olması.

Benim bu They're Real-Push-Up Liner ikilisiyle olan ilişkim yaklaşık iki ay öncesine dayanıyor. Ve bu süre içinde de hemen her gün kullandım. They're Real rimel hakkında duyduklarım zaten çok olumluydu, kullandıkça o olumlu yorumlara sonuna kadar hak verdim.


Bir kere asla ama asla akmıyor. Ki bir rimel bende akmıyorsa kimsede akmaz gibi gelir bana hep. Çünkü nemli/yağlı göz kapaklarımdan sebep çok az üründen bu anlamda memnun kaldım. Bunun yanı sıra inanılmaz hacim veriyor. Ve sürdüğüm her gün "kirpiklerinde ne var" sorusu mutlaka geliyor. Uzatma ve kıvırma özelliği olsa da olur olmasa da demiştim ama bu rimelde öyle bir uzatma etkisi var ki sürdükten sonra kirpiklerim neredeyse kaşlarıma değiyor. :o <3 Waterproof olmamasına rağmen biraz zor çıksa da bu kadar artıya bence hiç problem değil.<3

Ama push-up liner! İşte o tam bir hayal kırıklığı oldu. Beklentilerimi çok yüksek tuttuğum için mi bilmiyorum ama gerçekten hiç beğenmedim. Öncesinde baz bile kullansam sürdükten birkaç dakika sonra göz kapağıma bulaşmasını, sürümünün çok zor olmasını ve topak topak ufalanmasını, ürünü çıkarırken miktarının bir türlü ayarlanamamasını hiç ama hiç sevmedim. Hem akma yapıp hem çok zor çıkan bir ürün nasıl oluyor bilmiyordum ama keşke bu ürünle öğrenmeseydim. :o Kabullenmek istemeyip hala üsteliyorum belki severim diye ama zor, çok zor =)

Eğer bir rimel arayışındaysanız They're Real'ı gönül rahatlığıyla önerebilirim. Akmayan, simsiyah eyeliner konusunda ise hala arayışım devam ettiğinden sizden de öneriler alabilirim. =)

Şimdilik benden bu kadar.
Herkese çokça sevgiler! :) <3






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder