Pazar, Kasım 08, 2015

GÜZELLİK | Bir Kiehl's hihayesi II


"Pazar günü bakım günü" mottosundan yola çıkarak günün anlam ve önemine hayli uygun olduğunu düşündüğüm bir post'tan herkese merhaba! :)

Hatırlarsanız şu yazımda tanışıp çok memnun kaldığım Kiehl's ürünlerinden bahsetmiştim. Baktım onlardan gayet memnunum ve temizleyici-tonik-nemlendirici üçlüm de bitiyor onları da Kiehl's'lar ile yenilemeye karar verdim. Ancak bu defa ürünlerimi telefonla sipariş etmek yerine, esaslı bir konsültasyonla seçmek istiyordum. Ve bunun için de Ankara'ya gideceğim bir tarihi belirlemiştim. Malum Kiehl's'ın İzmir'de henüz mağazası yok ama çok yakında açıyor! Üstelik telefonla siparişin yanında, internetten online alışverişe de başladı, oley! :)

Gelelim ürünlere. Ankara Armada mağazasındaki Kiehl's uzmanı kısa bir analizin ardından cildime Ultra Facial serisini uygun gördü ki benim de gözüm onlardaydı. Yaklaşık üç aydır bu seriyi kullanıyorum ve izlenimlerime gelince;


Temizleyiciyle başlayacak olursam açıkçası bu temizleyiciden pek memnun kalmadığımı söylemeliyim. Çünkü yüzümü yıkarken dağılmıyor, dağılmadığı için ürün yüzümde köpürmüyor. Hal böyle olunca tonikle sildiğimde makyajımın büyük bölümü de çıkmamış oluyor. Ben derinlemesine temizlik beklerken bu etkiyi görünce epey hayal kırıklığına uğradım. O yüzden neyse ki önce deneme boyunu alıp denemişim diyorum. Orijinal boyunu almayacağım.


Ancak tonik için aynı şeyleri söyleyemeyeceğim, çünkü Ultra Facial Toner'ı çok beğendim. Kuru cildime uyguladığımda gerilme, yanma gibi bir problem hiç yaşamadım ki bu da sanırım alkolsüz olmasından. E vitamini, avakado yağı, kayısı çekirdeği yağı gibi bileşenlerden oluşmasını da ayrıca güzel. Çünkü bu sayede yüzüme uyguladığımda inanılmaz bir rahatlama hissi yaratıyor. Bittikçe alacağım ürünlerin arasına bu özellikleriyle çoktan girdi.


Nemlendiriciye gelince. Bu üründen önce Nuxe Reve de Miel serisinin nemlendiricisini kullanıyordum. Atopik kuru cildime çok iyi geldi ve cildim eskiye oranla nispeten daha az kuru. Ultra Facial Cream'e de cildimin nem dengesinin test edilmesi sonucu başladım ve gerçekten de çok memnunum. Özellikle su takviyesi yapma özelliği cildime ilaç gibi geliyor. Yağlandırmadan nemlendiriyor, yapış yapış bir his bırakmıyor, ve kolay emiliyor. Kullanmaya başladığımdan beri cildime ne kadar iyi geldiğini görebiliyorum ve farkın gözle görülür olduğunu da sıkça duyuyorum. <3
Yine bu nemlendirici de avakado yağı, buzul proteini, çöl bitkisi ve skualan gibi temiz ve cilde son derece yararlı bileşenlerden oluşuyor. Ben satın alırken 125 ml'lik büyük boyunu aldım ve üç ayın ardından yarısından fazlasıyla dolu hala kutu. Yani oldukça da bereketli. 


Göz çevremde ise Avakadolu Göz Kremimin ikinci kutusundayım. Nemlendirmesinden çok çok memnunum. Sayesinde yoğun kapatıcılarımı uygularken, göz makyajı yaparken duyduğum vicdan azabım azaldı. Ama işte biraz geç emiliyor. Vaktim bolsa bu sorun değil ancak sabah hızlı makyaj yapmak zorundaysam sorun. Çünkü tam emilmeden sürülen her ürünü cildim asla kabul etmeyip kusuyor. O yüzden ben bu ara daha çok gece rutinimde kullanıyorum.


Son olarak da burun kenarlarımda hafifçe beliren gözeneklerime uyguladığım deneme boyu kil maskesi var. Rare Earth Deep Pore Cleansing Masque, içeriğindeki amazon beyaz kili ile geniş gözenekleri küçültmeyi vaad ediyor ancak bunun için sanırım daha uzun bir kullanım gerekiyor. Ben yaklaşık iki aydır kullanıyorum ve gözeneklerdeki küçülme etkisini henüz göremesem de her kullanım sonrası cildimde bir canlanma, arınma hissediyorum. Bu yüzden esas boyunu da sanırım edineceğim. 

Kiehl's'in en güzel yanı temiz içeriklerinin yanı sıra, personelinin ilgisi, güler yüzü ve bilgisi bence. Bu telefonla görüştüğüm Bağdat Caddesi uzmanında da böyleydi, Ankara Armadan Kiehl's'da da. O sebeple İzmir'e açılmasını dört gözle bekliyorum. Eminim keşfedilecek daha ne güzel ürünler vardır. <3

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder