Cumartesi, Nisan 02, 2016

KOZMETİK | Note Mıneral Concealer


Herkese merhaba!
Buraya deneyimlediğim her ürünü yazmayı çok seviyorum ama içlerinde bir grup var ki onların yeri apayrı. Tahmin etmek sanırım artık pek zor değil. Benim de zaafım kapatıcılar. 

Hangi kozmetik mağazasına girersem gireyim elim ilk olarak hep kapatıcılara gidiyor ve daha önce de söylediğim gibi, iyi bir kapatıcı keşfetmiş olmam bir diğerini aramama engel olmuyor. :o

Bu yazıda da yine bir indirim zamanında satın aldığım (yüzde elli indirimle 17 TL'ye almıştım) Note Mineral Concealer'dan bahsedeceğim. Benim bu kapatıcıyı ilk almak isteme sebebim 'mineral' olmasıydı. Yapısı nemlendiricidir ve göz çevresini kurutmaz diye düşündüm. Paraben içermemesi ve SPF 15 özelliğiyle de yaklaşan yaz aylarında elimden düşmez diyordum. 



Alırken göz altımda kapatıcı olduğu için denemedim ve rengini göz kararı seçtim. 202 rengi ertesi gün denediğimde bana tam uydu. Ama uyan da sanırım sadece rengi oldu. :)

Ben bu soğuk, demir başlı başlıktan kapatıcıyı çıkarırken incecik bir ürün yapısı bekliyordum. Ve o yüzden ilk kullanımda biraz bonkör davrandım. Ancak ürün beklediğimin aksine fazlasıyla kalındı. Parmaklarla pek dağıtılacak gibi değildi, ben de fırçayla uyguladım. Kapatıcılığı epey yüksek, hatta tam kapatıcılığa sahip diyebilirim. 



Kalıcılık anlamında da evet başarılı. Ama kesinlikle çok iyi bir göz çevresi nemlendiricisiyle uygulanmalı. Yoksa kuru bir ciltte kabuk kabuk oluyor, hatta kuruluk hissi cayır cayır yakabiliyor. Çizgilere ise ancak nemli bir süngerle daha seyrelterek uygulanınca dolmuyor. 



Tabi bu dediklerim tamamen benim cildimdeki etkileri. Ben bu kapatıcıyı nasıl olsa aldım ziyan olmasın diye ancak göz çevremi çok çok iyi nemlendirerek ve nemli bir süngerle uygulayabiliyorum. Bu bile olabilecek yöntemler arasında kötünün iyisi kalıyor. Zaten süngerle uygulamak dışında da pek elim gitmiyor.

O sebeple normal ve yağlı ciltler bu ürünü sevebilir. Hatta SPF özelliği ve yükseğe yakın kapatıcılık arıyorlarsa oldukça memnun kalabilirler. Ama bence kuru ciltler uzak dursun. Hele indirimsiz fiyatlı halinin yanına bile yaklaşmasın. İşte benim bu kapatıcı hakkında söyleyeceklerim böyle.

Herkese mutlu haftasonları!

3 yorum: