Pazartesi, Nisan 11, 2016

KOZMETİK | Nuxe Exfoliante Douce Peelıng


Herkese merhaba!

Kendime ufak bir tatil vermiştim ve yaklaşık bir haftadır burada da yoktum. Yeni yazıda da sizlere bir peeling'den bahsedeceğim. 

Nuxe'ün bu peelingini yaklaşık üç haftadır düzenli bir şekilde kullanıyorum. Ve kullanmadan önce de epey araştırmıştım. Çünkü kuru ve hassas bir cildim var ve kullanacağım ürün peeling yaparken cildimi tahriş etmemeliydi. Granüller çok iri olmamalı ve zaten kuru olan cildim iyice kese kağıdına dönmemeliydi.



Peki ben bir peeling'den neler bekliyordum? Cildimi tahriş etmeden ölü deriden arındırmasını, gözenekleri temizlemesini ve özellikle de burun kenarlarımda çoğalmış beyaz butonları yok etmesini.
Bir de içeriğinin temiz olmasını ve paraben vs. gibi zararlı maddeler içermemesini.

Ve bu peeling bu aradıklarımın hepsini karşılıyor. Bunların yanı sıra cildi lekelerden arındırmayı da vaat ediyor. Kokusu aynı beyaz sabun gibi ve temiz temiz kokuyor. Hatta o kokudan sonra 'cildim temizlendi' hissi daha bir güçleniyor. :) 



Ben haftada bir banyoda uyguluyorum ve dediğim gibi sanırım granülleri de çok büyük olmadığından cildim tahriş olup yıpranmıyor. Bu şekilde bir peeling arıyorsanız siz de gönül rahatlığıyla bakabilirsiniz. Fiyat olarak ben kozmela.com'dan indirimli haliyle sanırım 41 TL'ye almıştım.

İşte böyle. Herkese mutlu haftalar ve çokça sevgiler.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder