Pazartesi, Nisan 04, 2016

KOZMETİK | Mart Favorileri



Herkese merhaba!

Bu ay, çok geçmeden Mart favorileri yazımı paylaşmak istedim ve bu defaki ürünleri seçerken hiç zorlanmadım. Hatta hepsi Mart'ın hemen her günü elimden düşmedi. Ve bu defa listeye kozmetik dışında iki şey daha ekledim. Detaylarına gelince.

1) Not Defteri: Makyaj malzemeleri kadar ilgimin olduğu bir diğer şeyler de defterler, kalemler ve hatta bir de kitaplar. Güzel bir defter görünce dayanamıyorum ve yılların bu alışkanlığından sebep fena da bir koleksiyonum yok. Bu küçük defter de geçen ay evlilik hazırlıklarını not etmek için seçtiğim defter oldu.
Evlilik hazırlığı konusunda çok fazla seçeneğin içinde boğulduğumu hissetmeye başlamıştım ve bu durumu ancak planlı olarak kotarırdım. O yüzden ne planlıyorsam, aklıma ne geliyorsa hepsini buraya not ediyorum. Bu süreci yaşayan herkese de tavsiye ederim. 

2) Reeder 3: Bu reeder benim üç sene önceki doğum günü hediyemdi. Ve bence bir kitap aşığına alınabilecek en güzel hediyelerden biriydi. O günden beridir de başucumda duruyor. İçinde naçizane bir kütüphane yaratmaya çalışıyorum ve burada kitap okumayı ayrı seviyorum. Kitap kokusu, dokusu bambaşka evet ama okumayı sevene bu da ayrı keyifli. Tablet gibi gözleri yormadığını da belirtmeliyim. Üstelik çok uygun fiyata e-kitaplar bulabilmek de cabası. Bu konuda da Idefix favorim.

3)Rimmel London Lash Accelerator Endless Maskara: Watsons Kadınlar Günü indiriminde aldığım ve detaylı yazısını şurada yazdığım bu maskarayı ay boyunca elimden düşürmedim. Kirpikleri uzatan ve akma yapmayan uygun fiyatlı bir maskara arıyorsanız deneyebilirsiniz. 

4)MAC Face&Body Fondöten: Yine detaylı yazısını şurada yazdığım Face&Body günlük kullanım için en sevdiğim fondöten. Bu ay boyunca da her fondöten kullanmak istediğimde hep bunu kullandım. İncecik zar gibi yapısı, verdiği ışıltı, taptaze görünümü ve üstelik hiç ağırlık yapmaması, akmaması... Bu liste daha uzar gider ama ben bu fondötende en çok bunları seviyorum!

5)Loreal True Match Kapatıcı: Bu kapatıcının da detaylı burada yazısını yazmıştım. Kapatıcı aşığı ben Mart ayı boyunca çoğunlukla bu kapatıcıyı kullandım. Uygun fiyatlı olmasının yanında, asla göz çevremi kurutmuyor. Gün boyu kalıcı ve çizgilere de dolmuyor. <3

6) Max Factor Excess Shimmer 20 Cooper Krem Far: Başka bir far almak için gittiğim Watsons'ta satış danışmanının tavsiyesiyle aldığım bu fardan çok ama çok memnunum. Özellikle sabah işe giderken çok vaktim olmadığında kurtarıcım oluyor. Çok kolay uygulanabiliyor ve bir maskara da geçince günlük göz makyajım tamam!

7)The Balm Mary-Lou Manizer Aydınlatıcı: En sevdiğim aydınlatıcılardan biri. Doğru uygulandaki bitişi şahane. (Ben RT Setting Brush ile uyguluyorum.) Elmacık kemiklerimin üstünde, dudak üstümde ve bir de göz pınarlarımı aydınlatırken sıkça kullanıyorum. 

İşte benim Mart ayında elimden düşmeyenler böyle. Sizin en çok neleri kullandınız?

Herkese çokça sevgiler ve mutlu haftalar! 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder