Perşembe, Nisan 21, 2016

KOZMETİK | En sevdiğim üç Real Techniques Fırça


Herkese merhaba;

Bugünkü yazıda çok sevdiğim üç Real Techniques fırçadan bahsedeceğim. Fırçalar benim en sevdiğim makyaj aksesuarları ve bu anlamda Real Techniques de fırçasına en fazla sahip olduğum marka. Üstelik hem fiyatları astronomik değil ama de performans anlamında pek çok fırçası gayet başarılı. Ben de biraz zorlanarak da olsa içlerinde en sevdiğim üçünü bir yazıda anlatmak istedim. İşte onlar.

1) Expert Face Brush: Kendisi aynı zamanda benim ilk Real Techniques fırçam. Bir fondöten fırçası ararken Watsons'da şekli hoşuma gittiği için sepete atmıştım. Henüz acemi zamanlarım olmasına rağmen de yanılmamışım. Çünkü kendisi ilk RT fırçam olduğu gibi en ama en sevdiğim fırçalardan. Adı gibi "expert". Yumuşacık, sık kıllara sahip. Pudra, allık, kapatıcı, fondöten; her şeyi şahane uyguluyor. Ben en çok fondöten kullanırken seviyorum. Özellikle Nars Sheer Glow, Estee Lauder Double Wear, MAC Studio Waterweight gibi fondötenlerle uyumu şahane.

2) Blush Brush: Bir Gratis indiriminde almıştım. Tüm fırçalarımın yumuşak olmasına dikkat ediyorum ama allık fırçası bu konuda en önemlisiydi. Çünkü yanaklarım tahriş olmaya çok meyilliydi ve allık sürmek için kullanacağım fırça pamuk gibi olmalıydı. İşte bu öyle bir fırça. Üstelik en yoğun allıkları bile Rambo etkisi yaratmadan çok doğal uyguluyor. Pudra uygulamak için de gayet ideal. 


3) Stippling Brush: Bu fırçayı almamak için çok direndim. Birçok fondöten fırçam vardı ve bu konuda süngerin sihirli gücünü fark ettiğimden fırçalara pek pas vermediğim bir dönemdi. Ama Kozmela Black Friday'inde dayanamayıp satın aldım. İyi ki de almışım. Duo-fiber yapısı sayesinde krem allıkları, su bazlı fondötenleri şahane uyguluyor. Mesela ben MAC Face&Body fondötenin yanında bu fırçayla tanıştığımdan beri başka bir şey düşünemiyorum.

Benim anlatacaklarım şimdilik bu kadar. Ve bu üçlünün tümü şahsen benim "mutlaka olmalı" dediğim fırçalar. Sizin olmazsa olmaz fırçalarınız hangileri?

Herkese çokça sevgiler!

1 yorum:

  1. Good post, have a good week

    http://elegant-e.blogspot.com/
    https://www.instagram.com/elegant_e_blog/

    YanıtlaSil