Perşembe, Temmuz 28, 2016

KOZMETİK | Loreal Color Riche Matte 640 Erotique Ruj



Herkese merhaba!

Bugün sizlere satın aldığımdan beri elimden düşürmediğim, çantamdan ayırmadığım bir rujdan bahsedeceğim. Öyle ki yazısını yazmak için bile çok fazla bekleyemedim. <3

Ben normalde çok fazla ruj insanı değilim ve genelde hep 'nude' tonlarda rujlar kullanıyorum. Hatta onların içinden bile kendime yakışanı zar zor seçiyor, her ruj rengini kendimde beğenemiyorum. Kopkoyu bordoları kırmızıları sürüp çıkan ve tüm gününü onunla geçirenlere inanılmaz özensem de ben pek yapamıyorum. :O



Neyse; konudan çok sapmadan Loreal Color Riche Matte 640 Erotique'e gelecek olursak. Dediğim gibi bu ruja gerçekten bayılıyorum. Öncelikle yapısı mat. Ama öyle dudakları cayır cayır kurutan, çizgi çizgi yapan bir matlık değil. Daha çok kadifemsi bir matlığı var. Rengi çok az pembelik ve biraz da kiremitlik içeren bir nude ve şimdiye kadar benim kendime en yakıştırdığım nude. <3 İçerisinde argan yağı, E vitamin gibi besleyici maddeler bulunduruyor ve bu yüzden dudakları kurutmuyor. Ayrıca aynı anne ruju gibi şahane kokuyor!



Kalıcılık anlamında da gayet başarılı. Sürdükten sonra bi' üç saat falan tazelememe gerek kalmıyor. Bence bu ruj aynı Nars Orgasm allık gibi; her tene, her dudağa yakışan bir ruj. O yüzden mutlaka alın, aldırın yedekleyin derim. <3 Şimdilik benden bu kadar.

Herkese çokça sevgiler!

Burcu,



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder