Pazartesi, Kasım 14, 2016

KOZMETİK | Nascita 204 Oval Makyaj Fırçası



Herkese merhaba!

Bugün sizlere beklemediğim kadar başarılı çıkan ve son zamanlarda elimden düşmeyen Nascita'nın 204 numaralı oval makyaj fırçasından bahsedeceğim.

Piyasada neredeyse yeni olan bu oval makyaj fırçalarını ben ilk MAC'de görmüştüm. Ancak görünümü itibariyle nedense gereksiz olduğu ön yargısına kapılmış ve çok bir işe yaramayacağını düşünmüştüm.

Üstünden uzunca bir zaman geçtikten sonra düğün günümde kardeşimin makyajını yapan MAC make-up artisti Ufuk Türüdü kardeşimin cildine fondöteni oval fırçayla uyguladı. Ve görünümü şahaneydi. Kardeşime de fondötenin cildi en güzel şekilde örtüp pürüzsüz durması isteniyorsa ,en doğru uygulamanın bu fırçalarla alınacağından bahsetmişti.



Biz de ondan sonra edinmek istedik ancak MAC versiyonu biraz fazla fiyatlıydı. Tamam Ufuk çok şahane uygulamıştı ama o belki de onun elinin  sihrindendi. (Bu arada Ankara'da olanlar için, Ufuk Kentpark MAC'de ve şahane makyaj yapıyor.<3)
Dolayısıyla biz de uygun fiyatlı ama çok başarılı fırçaları olan Nascita'ya baktık. 204 numaralı oval fırçasını satın alma hikayem işte bu şekildeydi.

Ben ilk denemeyi yine son zamanlarda yeni denediğim bir ürün olan Lancome Teint Miracle fondöten ile yaptım. Etkisi muazzamdı. Diğer fondötenlerimle denedim sonuç yine gayet başarılıydı. En hiçbir şeyle sürülmeyen, ne parmak, ne fırça, ne sünger bir türlü hiçbir şeyle olduramadığım Yves Rocher BB kremimi bile gayet iyi uygulamamı sağlamıştı.

Tipi diş fırçası gibi ve acaba kılları sert midir diye bir düşündürmüştü ama bırakın sertliği pamuk gibi. Aynı zamanda sık ve tok. Bu sebeple yıkanınca biraz zor kuruyor ama başarısının yanında tek kusuru bu olsun.



Nascita'nın sitesinde allık, kapatıcı, pudra vs. uygulamak için de kullanılacağı yazıyor ancak bu fırçalarla bence en iyi fondöten uygulanıyor. Ya da diğer şeyleri ben beceremiyorum bilemiyorum.

Fiyatı indirimsiz haliyle 42.90 TL ancak ben Nascita indiriminden 25 TL civarı bir fiyata almıştım. O sebeple dilerseniz indirimi bekleyebilirsiniz.

Güzel bir fondöten fırçası arıyorsanız da benim gibi ön yargı taşımanıza gerek yok, direk bu oval fırçaya bakabilirsiniz. <3

Şimdilik benden bu kadar!

Herkese çokça sevgiler. <3

Burcu,




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder