Pazartesi, Temmuz 25, 2016

KOZMETİK Rimmel London Match Perfection Fondöten



Uzun bir aradan sonra herkese merhaba;

Bu yazımda size Rimmel London Match Perfection fondötenden bahsedeceğim. Rimmel London Match Perfection kapatıcıyı zaten çok severek kullanıyorum ve bu nedenle fondötenden de beklentim yüksekti. Ben de son Watsons indirimi sayesinde kendisini 11 TL gibi bir fiyata satın aldım ve evet; bu fondötenden gayet memnunum.

Öncelikle Match Perfection fondötenin kuru, kuru karma ve normal ciltlere daha uygun olduğunu belirtmeliyim. Nemli bir yapısı olması sebebiyle yağlı ciltlerden kusabilir. Ancak ben kuru cildimdeki performansını çok sevdim.



Ayrıca Match Perfection fondöten içinde SPF 20 içeriyor ve ben beyaz tenli olduğum için altına yine güneş kremi uyguluyorum. Ancak yeterli bulanlar ekstra güneş kremi kullanmayabilir. Yapısı ise ne çok akışkan ne çok katı. Bir pompa tüm yüz için yeterli oluyor ve en iyi sonuç benim deneyimlediğim kadarıyla Sigma F80 Flat Kabuki ve Beauty Blender'la alınıyor. Evet, bu ürünü parmaklar da dahil pek çok yöntemle uyguladım. :) Ama ne parmaklarla, ne de stippling tarzı ince kıllı fırçalarla aldığım sonucu beğendim. Bence en güzel performansı yukarıdaki ikili sağlıyor. :)



Bunun dışında kalıcılık anlamında da gayet başarılı. Cayır cayır yanan İzmir sıcağında bile sabahtan sürüp çıktığımda akşam bozulmamış olarak yüzümde duruyor. Üstelik sürdüğüm her gün "Cildin bugün ışıl ışıl." sözünü de sıkça duydum. <3 Benim rengim en açık renk olan Ivory. Ancak bu renk pek çok markanın renk skalasındaki gibi öyle bembeyaz bir açıklıkta değil. MAC'in NW 20'si gibi bir ton.

Uygun fiyatlı bir fondöten arayışındaysanız ve normal, kuru, kuru karma bir cildiniz varsa bu fondöten mutlaka bir şans vermeniz gereken bir fondöten. Benim favori fondötenlerim arasına da çoktan girdi. <3

Herkese çokça sevgiler.

Burcu,

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder