Pazartesi, Nisan 18, 2016

KOZMETİK | Moshos Garden Grande Soothing Toner


Herkese merhaba!

Bugün sizlere yaklaşık bir aydır kullandığım bir tonikten bahsedeceğim. Daha önce şu tonik yazısını yazarken burun kenarlarımda hafifçe gözeneklerin belirdiğinden bahsetmiş ve sonraki tonik arayışımda gözenek sıkılaştırıcı özelliği olan bir toniğe yöneleceğimi söylemiştim. Uzunca süren araştırmalar sonunda da öyle yaptım. 

Cilt temizliği bence zaman geçtikçe daha önemli bir hale geliyor. Şehir karmaşasında asla temiz hava soluyamadığımızdan, bütün gün ekran başında olmaktan, ve evet belki de en çok da makyajdan sebep cilt yorulup çok ciddi bir desteğe ihtiyaç duyuyor. Bu konuda kendi adıma cilde en iyi geleceğine inandığım şey bol su tüketmek, sağlıklı beslenmek ve düzenli uyku. Ve bunların hepsi tamamsa bir de düzenli cilt bakımı.

Peki cilt bakım ürünlerinden benim beklentilerim neler? Ben bu kısımda nispeten 'kozmetik' markalara ve süslü ambalajlara açıkçası biraz mesafeliyim. Kullanacağım ürünün içerik anlamında temiz olması ve doğala en yakın bileşenlerden oluşması önceliğim.

Moshos Garden ürünlerini araştırırken de aradığım pek çok şeye rastladığımdan, ürünlerini tanımaya ilk bu tonikle ve yazısını daha sonra yazacağım bir nemlendiricisiyle başlamak istedim. Grande Soothing Toner cildi yatıştırmayı, dinlendirmeyi, makyaj kalıntılarından arındırmayı ve gözenekleri sıkılaştırmayı vaat ediyordu. Ben de bu vaatlerinden dolayı bir denemek istedim.



Ve iyi ki de denemişim. Zira şimdiye kadar kullandığım tonikler arasında kuru cildimi tek yakmayan tonik bu oldu. Ihlamura benzer şahane bir kokusu var ve dinlendirme kısmında bu koku bile bence yeterince etkili. Makyaj kalıntılarını da gayet başarılı bir şekilde çıkarıyor ve benim küçücük de olsa var olan gözenekli bölgemde bir düzelme sağladı. Bu konuda uzun vadede daha sağlıklı sonuç verir ama ben böyle kısa zamandaki etkisini bile çok sevdim. Hassasiyeti olanlar için de 'cruelty free' olduğunu belirtmeliyim.

Uygulama kısmına gelince. Ben sabahları nemlendirici sürmeden önce ve akşam makyajımı çıkardıktan sonra olmak üzere günde iki kere uyguluyorum ve yarısına yaklaştım bile. Ama bitse de hiç sorun değil çünkü bir süre yola beraber devam edeceğiz ve ikinci şişeye de gönül rahatlığıyla geçeceğim. 

Bu özelliklerde bir tonik arıyorsanız Moshos Garden'dan online olarak almanız da mümkün benim gibi www.kozmela.com'dan da alabilirsiniz. Fiyatı şu an 39 TL.

Şimdilik benden bu kadar. Herkese mutlu haftalar ve çokça sevgiler!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder