Salı, Nisan 26, 2016

KOZMETİK | Physicians Formula BB Krem


Herkese merhaba!

Makyajda ten ürünlerini her ne kadar çok sevsem de onlarla ilişkimi aslında belli bir düzeyde tutmaya çalışıyorum. Mesela cilt tonunu eşitleyen gün boyu kalıcı bir fondötene bayılsam da her gün kullanmanın cildimi yoracağını biliyorum. 

Ve işte bu noktada içimi bir nebze olsun BB kremler rahatlatıyor. Bu yüzden ben de cilt tonumu eşitlemek ve sağlıklı bir cilt görüntüsü almak için günlük makyajımda çoğunlukla BB krem kullanıyorum. Bugüne kadar pek çok markanın BB kremini kullandım ancak içlerinde en çok iki yıldır kullandığım Physicians Formula Super BB kremi sevdim. 

Nedenlerine gelince. Benim için en önemli faktörlerden biri yüksek SPF içermesi ki SPF 30 özelliği benim günlük ihtiyacımı yeterince karşılıyor. Bunun yanı sıra SPF içermesine rağmen gün içinde ciltte oksitlenme, kusma yapmıyor. Aksine ciltle öyle bir bütünleşiyor ki, hiçbir şey yok gibi ama yine de sağlıklı bir cilt görüntüsü veriyor. 
Kapatıcılığı orta sayılabilecek düzeyde. Parfüm ve paraben içermiyor. Ayrıca cildi sıkılaştırmayı ve cilt tonunu eşitlemeyi vaad ediyor. Nemlendirme anlamında da bence gayet başarılı. Ancak bu noktada şunu da belirtmeliyim ki benim cildim kuru bir cilt. Dolayısıyla yağlı, yağlı-karma ciltliler bu yoğun nem verme özelliğinden dolayı kusma yaşayabilir ve ürünü sevmeyebilir.

Bendeki ikinci açık renk olan Light/Medium. Ve bana kalırsa bu ürünün en doğru uygulanma yöntemi parmaklar. Bir de neredeyse her ten ürününü şahane uygulayan RT Expert Face Brush.

Eğer siz de kuru veya kuru-karma ciltliyseniz, cildinizi nemlendiren, güneşten koruyan, yormayan ve kusma yapmayan bir BB krem arıyorsanız bu ürüne bir şans verebilirsiniz. Ürünün indirimsiz fiyatı 95 TL. Ancak şu an Kozmela'da da, benim satın aldığım Turuncu Kasa'da da indirimde!

Herkese çokça sevgiler!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder