Cuma, Aralık 04, 2015

KOZMETİK | MAC Mineralize Kapatıcı


Bazı ürünler var ki cildinize en oturanı, en yakışanı bulsanız bile sizi yeni arayışlardan vazgeçiremiyor. İşte benim için de göz altı kapatıcıları tam olarak böyle. Mesela hayatımı tek bir kapatıcıyla geçirecek olsam hiç düşünmeden MAC Pro Longwear derim. Ama bu başka ürünler denememe, iflah olmaz bir kapatıcı delisi olmama engel değil. :)

Çok yoğun kapatıcılığa ihtiyaç duyacak kadar koyu morluklarım esasen yok. Ama uykusuzluktan hafif torbalanan ve yüksek doz miyopun bilgisayar başında geçen uzun saatlerin de etkisiyle iyice arttırdığı kızarıklıklarım var.

Pro Longwear'ın nemlisi diye tanımlayacağım bu kapatıcı kızarıklıklarımı örtüyor, torbaları da sağladığı renk eşitliğiyle nispeten gizliyor. MAC Mineralize Kapatıcı'nın nem vermesini, göz çevremi yormamasını, o kadife bitişini ve kalıcılığını çok ama çok sevdim. Kış mevsiminde olmamız sebebiyle tüm bunları kurutmadan yapması da benim için şahane. Kapatıcılığı gayet başarılı ve corrector'sız bile bence gayet yeterli. Ama işte bir kusuru var ki o da çizgilere dolması! 


Ben göz altımı pudrayla sabitlemeyi sevmediğimden ve zaten cilt tipim de buna uygun olmadığından çizgilere dolma sorununu bu yolla çözemiyorum. Ama şunu keşfettim ki parmaklardan ziyade nemli bir süngerle uygulanırsa bu problem minimuma iniyor. Fırça olarak da her fırçayı değil ama Real Techniques Expert Face Brush'ı çok yakıştırdım.

Renk olarak ise ben kışın NW 15'e geçerim diyordum ancak denediğimizde çok açık ve yapay kaldı. O yüzden benim rengim NW20.

Ayazın birden gelip çattığı şu havalarda elim MAC Mineralize Kapatıcı'dan başkasına gitmiyor. Ve bir süre de böyle devam edecek gibi. <3

Herkese çokça sevgiler!


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder