Pazartesi, Aralık 28, 2015

KOZMETİK | Beauty Blender İncelemesi


Çok istediğim şeylerin sürprizlerle kapımı çaldığı ve beni keyiften dört köşe yaptığı bir haftanın sayesinde ben yeni haftaya bugün çok yorulsam da keyifli başladım! :) Hepimiz için de senenin son haftası çok güzel, çok mutlu ve bol sürprizli olsun! :)

Benim o çok istediklerimden biri işte bu yumurta şeklindeki esrarengiz makyaj süngeriydi. Hakkında şahane yorumlar yapılıyordu, tüm fırçaları bir kenara attırdığından bahsediliyordu, diğer hiçbir muadiliyle kıyas konusu dahi yapılmıyordu. Ben de Beauty Blender'ı hem çok merak ediyor, hem de ne kadar farklı olabilir diye düşünerek Real Techniques ve Yves Rocher makyaj süngerlerimle gül gibi geçinip gidiyordum.

Ama her Watsons'a ya da Sephora'ya girdiğimde de, bulunduğu reyonda mutlaka biraz vakit geçiriyor fiyatını görünce ya değmezse endişesiyle arkamı dönüp çıkıyordum.

İşte biricik anneciğim de bu iflah olmaz merakımı bildiğinden Watsons indiriminden faydalanıp bana bu süngeri hediye etti. Onun aldığı Red Carpet versiyonuydu ama çok fazla boya akıttığı yorumlarını okuyunca ben siyah ya da orijinal pembe rengiyle değiştirmek istedim. Pembe sünger de kalmadığı için son kalan siyahla değiştirdim.

Daha öncesinde dediğim gibi sadece Real Techniques ve Yves Rocher'ın makyaj süngerlerini kullanmıştım. Ve ikisini de çok seviyorum. Beauty Blender'la aralarında o kadar büyük fark var mı derseniz devasa farklar yok. Ancak ben üçünden birini seçecek olursam kesinlikle Beauty Blender derim.



Nedenine gelince öncelikli olarak Beauty Blender lateks yani kauçuk hammaddesi içermiyor. İçinde sadece olması gerektiği kadar sus tutuyor ve yıkayıp suyunu sıktıktan sonra çok fazla ağırlaşmıyor. Ya da şöyle söyleyeyim, ıslaklıktan nemliliğe diğer süngerlere göre daha kolay geçiyor. 

Uygularken yüzde hiçbir şekilde fondöten izi bırakmıyor. Sivri ucuyla göz altı kapatıcısı da çok rahat uygulanıyor. Yoğun yapıdaki fondötenler Beauty Blender'la uygulanınca resmen yok gibi, cilt gibi duruyor. Ben aldığım günden beri kullanıyorum ve verdiği doğal sonuca bayılıyorum. Yukarıdaki fotoğrafta da Beauty Blender bence en çok yakıştığı fondötenlerden biriyle. MAC Studio Waterweight fondötenle.

Bitirecek olursam; eğer bir sünger alacaksanız, indirim zamanını da kollarım diyorsanız tercihiniz Beauty Blender olsun. Zira verilen her kuruşu hak etse de indirimsiz hali bir sünger için biraz pahalı. Daha ekonomik bir sünger içinse 10 TL'lik Yves Rocher bence gayet iyi bir seçenek.

Herkese çokça sevgiler ve mutlu haftalar! :)  

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder