Cumartesi, Ocak 02, 2016

KOZMETİK | The Balm Down Boy Allık


Herkese merhaba!
Pembe yaşayıp pembe düşünmeye çokça aşina olduğumuz yeni yılın ilk günlerine ben de çok sevdiğim bir pembeyle eşlik etmek istedim. :) Yazının konuğu benim şimdiye kadar gördüğüm en güzel pembe tonlarından birine sahip olan The Balm Down Boy allık.

Favori beş The Balm ürünü yazısını yazarken de bahsetmiştim, bu markanın memnun olmadığım bir ürünü hemen hemen hiç olmadı. Çok severek kullandığım allıkları arasında Hot Mama, Frat Boy ve Cabana Boy vardı. Ve ben Down Boy'u da çok merak ediyordum.

Kasadaki kuyruğun kaç kıvrımdan oluştuğunu hatırlamadığım bir Gratis indiriminde olanca sıraya rağmen gözümü kararttım ve kendisini almaya karar verdim. Peki uğruna beklediğim bir saatlik kasa sırasına değdi mi, kesinlikle değdi!


Öncelikle The Balm allıklardaki kalıcılıktan Down Boy da fazlasıyla nasibini almış. Sabah uyguladığım allık akşamın geç saatlerinde bile milim yerinden kıpırdamamış oluyor. Rengi beyaz tenli herkese çok yakışacak tatlı bir toz pembe. Böyle nasıl desem, koştuktan sonra yanaklarda beliren o hoş pembeden. :) 

Çok fazla tozutma yapmıyor ve gramaj anlamında da epey bereketli. Mat olması ise ayrıca çok sevme sebebim. Çünkü kışın çok sedefli allıklar yerine böyle mat yapıdaki allıklar benim daha çok hoşuma gidiyor. 



Eğer indirim zamanı alınırsa 23 TL gibi bir fiyata denk geliyor ki performansına göre çok çok uygun. Ve ben de Gratis indirimlerini en çok The Balm'dan sebep seviyorum. <3

Sizin severek kullandığınız The Balm ürünleri neler?

Herkese mutlu hafta sonları ve çokça sevgiler! :)


3 yorum:

  1. Gratis'i ilk balm markasını getirdiği dönemde ne talan ederdim:) İyi ki de etmişim gerçekten performansları süper ürünlerin... ancak son zamanlarda zam şampiyonu oldu balm markası da sanırım dolar kuru sebebiyle:(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sorma o yüzden ben de bir şey alacağım zaman indirim zamanlarını ve sakin bir Gratis'i kolluyorum :) İndirimsiz zamanlarda fiyat dediğin gibi inanılmaz katladı :o :(

      Sil
  2. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil