Çarşamba, Ocak 13, 2016

KOZMETİK | Sigma F80 Flat Kabuki Fırça


Herkese merhaba!

Bugünkü Kozmela'nın Black Friday indirimden kapıp kargonun yolunu dört gözle beklememe sebep Sigma F80 fırçadan bahsedeceğim.
Bu fırçayı uzun zamandan beri merak ediyordum. Hele ki bir kozmetik sever için 'must have' kategorisinde de görüldüğünden ilk indirimde koleksiyonuma katmayı istiyordum.
Ve Kasım ayı sonundaki Black Friday'de Kozmela öyle bir güzellik yaptı ki F80'e yüzde elli indirimle 60 TL gibi bir fiyata sahip oldum.
Satın aldığım ilk andan beri kendisini Nars Sheer Glow Fondöten'le buluşturmayı hayal ediyordum; sonuç da tam tahmin ettiğim gibi oldu.<3 Bu ikili birbirine çok yakışıyor.

Fırçanın yapısına gelince; kılları son derece sık, tok ve dümdüz. Aynı zamanda pamuk gibi yumuşacık.<3 Bu yapısını çok sevdim çünkü cildim hayli hassas ve azıcık sert bir fırçaya bile olumsuz reaksiyon gösterebiliyor.



Bunun yanı sıra fondöteni yayarken yüzde fırça izi bırakmıyor. Kusursuz bir kapatıcılık sağlıyor ve bir fırçaya düşen görevi hakkıyla yerine getiriyor. Ben söylediğim gibi Nars Sheer Glow, Mac Studio Fix Fluid, Mac Studio Waterweight gibi yoğun yapıda fondötenlerle çok yakıştırıyorum. 

Zor tarafı hiç mi yok dersiniz ki var; o da yıkanması. :) Benim kullandığım diğer fırçalara göre biraz daha zor yıkanıyor ve geç kuruyor. Öyle ki yıkandıktan sonra bir süre kıyamadığımdan elim gitmiyor.:)

Ama genel anlamda çok sevdiğim ve iyi ki almışım dediğim bir fırça. Bir de aynı zamanda ilk Sigma fırçam. 

İlk Sigma deneyimim iyi olduğu için devamını getirmeyi planlıyorum. Kafamda birkaç far fırçası var ki sizden de bu konuda fikir ve öneri bekliyorum. :)

Herkese çokça sevgiler!



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder