Salı, Ocak 26, 2016

KOZMETİK | Make Up Forever Mist Fix Makyaj Sabitleyici

 Herkese merhaba!

Bugünkü yazıda Make Up Forever'ın Mist Fix adlı makyaj sabitleme spreyinden bahsedeceğim. Ben bu ürünü nişan makyajım için başarılı bir sabitleyici ararken Sephora'daki make up artistin tavsiyesiyle satın aldım. Tercih ederken de nişan günümün heyecanına, koşturmasına, terlemesine benimle beraber ayak uyduracak bir ürün olmasına dikkat etmiştim. Mist Fix de beni yarı yolda bırakmadı ve kendi yaptığım makyajım o gün yüzümde milim kıpırdamadı.

Makyaj sabitleme spreylerinde sabitlemenin yanında benim aradığım bir diğer özellik de makyaj yaptıktan sonra oluşabilecek o 'cakey' diye adlandırılan görünümü alması. Çünkü fazla ten ürününden un kurabiyesine dönmüş bir yüz hiç hoş görünmüyor. O kadar emek verilen makyaj doz kaçınca heba olup gidiyor. İşte Mist Fix bu görünümü de yok ediyor. İçeriğinde alkol olmadığı için cildi germiyor, yanma yapmıyor ve yapış yapış bir his bırakmıyor. 


Ben kuru ve hassas bir cildim olmasına rağmen kurutucu bir etki veya alerjik bir problem de yaşamadım. Bu yüzden makyajı yüzüme kilitlemek istediğimde, makyajımı seyreltmek istediğimde, bazen fırçalarıma sıkarak farlarımı ıslak bir halde kullanmak istediğimde hep Mist Fix'i kullanıyorum. Olur da memnun kalmazsam diye 30 ml'lik küçük boyunu almıştım ancak bu özellikleriyle bitince tekrar satın alacağım bir ürün olacak.

Bu arada! Evet Mist Fix'i çok seviyorum.<3 Ama sadece o ferahlatıcı etkisi için bile elim her MAC'e uğradığımda MAC Fix + 'e gitmiyor değil. Sadece şu ara alışveriş diyetinde olduğum için kendimi biraz engelliyorum. :)

Herkese çokça sevgiler! 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder