Pazar, Ocak 24, 2016

KOZMETİK | Maybelline Colour Tattoo On and On Bronze Krem Far

Herkese mutlu haftalar!

Bu yazıda bahsedeceğim ürün aslında almayı ne zamandır ertelediğim bir üründü. Çok merak ediyordum ama bir türlü denk gelmemişti. Bazen almak istediğim zaman stokları tükenmiş oluyor bazen de indirimsiz dönem sebebiyle indirimi bekliyordum.

En yakın arkadaşım Didem de bu farın en favori ürünlerinden biri olduğunu söyleyince, hafta içi sabahları da vakit darlığı sebebiyle pratik makyaj tercih ettiğimden almak istedim. Max Factor'ün Excess Shimmer farlarından 20 cooper rengini de severek kullanıyordum ama daha bronz bir krem var istiyordum. 

Geçtiğimiz cuma günü iş yerime yakın olan bir kozmetik mağazasında Maybelline standında indirimi görünce hemen uğradım. Yüzde 30 indirimle sanıyorum 12 TL gibi bir fiyata satın aldım. 


Cuma günü aldığım için biraz deneyimleyip buraya yazısını öyle eklerim diye düşünüyordum ama iki gün, hakkında fikrimin oluşması için yetti. <3 Maybelline Colour Tattoo 24 hr On and On Bronze krem far kalıcılığıyla, şahane rengiyle ve gayet dozunda o kremsi yapısıyla annemin de benim de favorilerimiz arasına girdi. 

Kalıcılığını test etmek için bazsız kullandım. Ki yağlı göz kapaklarım sebebiyle bazsız kullandığım farlar gün içinde belli bir saatten sonra benim gözümde dağılır. Bu farda krem olmasına rağmen asla dağılma, bulaşma, göz kapaklarında birikme, akma yaşamadım.


Tonu tam istediğim tonda bir bronz ve günlük makyajlarımda da bundan böyle sürekli elimin altında olacak. Gece makyajları için de bence gayet joker bir renk.

Bundan sonra benim gözüm başka renk Colour Tattoo'larda da olacak. Ve eğer siz de bu farı merak ediyorsanız, ya da  uygun fiyatlı iyi bir krem far arayışındaysanız bence başka hiçbir ürüne bakmayın. Direkt gidip bu ürünü alın. Ben seveceğinize çok eminim! 

Herkese çokça sevgiler! 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder