Salı, Mayıs 24, 2016

KOZMETİK | Yves Rocher UV Beauty Shield 50 SPF Güneş Kremi


Herkese merhaba!

Bugün sizlere bahsedeceğim ürün bir güneş kremi. Ve evet kabul, beni düzenli güneş kremi kullanmaya içinde bulunduğumuz mevsim itti. Yaklaşık iki aydır cilt bakım rutinimden eksik etmiyorum ama bundan sonrası için her mevsim kullanmaya kararlıyım.

Şimdilerde kullandığım güneş koruyucumu ise uzun araştırmalar sonucu aldım. Severek kullandığım Cumlaude Lab Sunlaude Hydra ile devam etmedim çünkü mevsim itibariyle kuru karmaya dönen cildime daha ince bir ürün arıyordum. Kiehl's ile mi yola devam etsem dedim ancak ondan da fazla fiyatlı olması sebebiyle vazgeçtim.

Tesadüfen Yves Rocher'a girdiğimde halihazırda yüzde otuz indirim olunca ve mağazadaki tüm ürünler de o gün ayrı bir içimi açınca UV Beauty Shield 50 SPF'i denemek istedim. Günlük kullanım için tercihim mümkün olduğunca 50 SPF çünkü oldukça beyaz ve çile, lekeye müsait bir cildim var. 



Peki bu kremi sevdim mi? Kuru ciltli biri olarak evet. Öncelikle günlük nemlendiricimle beraber kullandığımda bile cildimde ağırlık yapmıyor. Yapısı gerçekten incecik ve yüzde beyaz beyaz iz bırakmıyor. Bunların yanı sıra bazı güneş kremlerinde olduğu gibi zor dağılmıyor. Çok katı bir yapısı yok ve kolay uygulanıyor. Kalıcılığı sekiz saat. Bu süre boyunca cildi güneşin yaşlanma etkilerinden ve oluşabilecek lekelerden koruyor.

Benim için en önemli şeylerden biri ciltte ağırlık ve sivilce yapmamasıydı. Zaten kuru cildim nedeniyle zaten yoğun bir nemlendirici kullanıyordum ama neyse ki cildimi yorup boğan bir ürün olmadı. 

Olumsuz yanı var mı derseniz evet; gramajı. Ambalajında 30 ml ürün bulunuyor ve her gün kullanıldığını düşünürsek bence az. Keşke biraz daha çok olsa ve Yves Rocher ambalajı büyütse. O zaman her anlamda dört dörtlük olur.

Ben aldığımda kampanyalı fiyatı ile 47 TL'ye almıştım ancak indirimsiz fiyatı sitesinde 59.90 TL.

Eğer siz de hafif, ciltte ağırlık yapmayan ve cildi boğmayan yüksek fakötürlü bir güneş koruyucu arıyorsanız bu ürüne bakabilirsiniz.

Herkese çokça sevgiler!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder