Pazartesi, Mart 28, 2016

KOZMETİK | Kiehl's Midnight Recovery Eye Göz Çevresi Kremi


Herkese merhaba;

Şu an bu yazıyı yazarken gözlerimden uyku akıyor ve benim hafta içlerim genelde böyle geçiyor. Az uyuyarak, sürekli bilgisayar başında, ve kalan vakitlerde de olabildiğince okuyarak gözlerim de göz çevrem de yeterince hırpalanıyor.

Ve beslenme düzenime ne kadar dikkat etmeye çalışsam da, olabildiğince bol su tüketip sebze-meyve ağırlıklı beslensem de bu kadar yüklenmeyi iyi bir göz çevresi kremiyle desteklemek şart. Bu konuda da açıkçası çok fazla ürün araştırmadım çünkü çok severek kullandığım kremimle, Kiehl's'ın bonkörce hediye ettiği tester'lar sayesinde tesadüfen tanıştım. 



Bahsettiğim ürün Kiehl's Midnight Recovery Eye. Önce deneme boylarla bir süredir cilt bakım rutinime dahil oldu şimdi orijinal boyuyla mutlu mesut geçiniyoruz.<3



Peki bu kremde neyi sevdim? Öncelikle uzun vadeli kullanımda göz altı şişliklerini azaltmayı hedefliyor. Nem verme anlamında oldukça başarılı ve ince çizgilerin oluşmasını engelleyip görünümünü azaltmayı vaad ediyor. En kısa süreli etkisi de her sabah yenilenmiş ve daha pürüzsüz, aydınlık bir göz çevresiyle uyanmayı sağlaması. 

Bu yönleriyle de benim tüm endişelerimin cevabını bu minik mavi kutusunda barındırıyor. Yapısı yoğun olduğu için mercimek büyüklüğünde bir miktarı bir göze yetiyor. Ve cildim aşağıdaki ikiliyle yeni güne taptaze başlıyor.



Ama en başta da dediğim gibi ve hep söylendiği gibi. Bir krem asla tek başına mucizeler yaratmaz. Cilt aynı zamanda bol su ister, içten beslenmek ister. Ben de işte bu yüzden bir yerden yapıp bir yerden yıkıyorum.:o Her gün yoğun sayılabilecek kapatıcılarla kapattığım, ekranla ve çok okuyarak yorduğum kuru göz çevremi gündüz doğru beslenmeye çalışarak, gece de bu gece savaşçısıyla elimden geldiğince şımartıyorum. Siz de bu özelliklerde bir göz çevresi kremi arıyorsanız bakabilirsiniz. Ürün Kiehl's mağazalarında ve www.kiehls.com.tr'de 109 TL'ye satılıyor. Benim anlatacaklarım şimdilik bu kadar.

Herkese çokça sevgiler!


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder