Çarşamba, Mart 09, 2016

KOZMETİK | Nars Orgasm Allık İncelemesi


Herkese merhaba!

Şu an yapmam gereken başka işler ve gazete için bitirmem gereken bir kitap var ancak bloga da bugün yeni yazı eklemek istedim. Yazının konuğu ise Nars'ın ikonik allığı Orgasm.

Hazır birinci kutum bitip ikincisini de son Sephora indiriminde almışken hakkında fikrim bence yeterince oturdu. Ve ikinciyi de almamın sebebi bu allığı çok ama çook sevmem. 

Öncelikle nasıl allıkları sevdiğimden biraz bahsedecek olursam; ben en  çok yüzde kalıp gibi durmayan, disko topu gibi parıldamayan, çamur gibi kalın olmayan ve genelde pembe tonlu allıkları severim. Işıltı denen şeyin çok yanlış anlaşılmaya müsait olması nedeniyle de ilk deneyeceğim allıklarda genelde mat olanlara yönelirim.



Ama bu allığı Sephora'da ilk denediğimde o paketteki ışıltılarından hiç korkmadım. Çünkü onlar yüzüme öyle korkunç bir şekilde transfer olmadı. Yüzde incecik bir ışıltısı vardı, renk olarak da hafif şeftalilik barındıran pembeliğe sahipti. Ben de uygulanır uygulanmaz çok sevmiştim ve satın alıp çıkmıştım.

O günden sonra da makyaj çantamın demirbaşlarından oldu ve o gün bu gündür en sevdiğin allık ne derseniz yanıtım hiç düşünmeden 'Nars Orgasm'. Dediğim gibi öncelikle o şeftalimsi pembemsi rengini ama pembenin biraz daha baskın olmasını çok seviyorum. 



Yüzüme incecik bir şekilde uyguluyorum ve bu şekilde verdiği doğal, sağlıklı görüntüye bayılıyorum. Işıltılar o kadar incecik yansıyor ki bu konuda sanırım istediğim ayarı tutturan tek allık Nars Orgasm. Tabi bu noktada Real Techniques Blush Brush'ın da emeğini unutmamak lazım çünkü bu allık büyük başlı fırçalarla daha iyi uygulanabilen bir allık. Ayrıca kalıcılık anlamında da ün saldığı gibi çok başarılı.



Muadili olarak gösterilen The Balm Hot Mama'yı da denedim ve karşılaştırmalı bir görseli buraya da ekliyorum ancak bence bu iki allığın birbiriyle alakaları yok. Ne yapı olarak ne ton olarak. Hot Mama Orgasm'a göre daha şeftali ve daha simli kalıyor.

Fiyat anlamında ise evet, bir allık için biraz pahalı ve indirimsiz hali 95 TL. Ancak kesinlikle değiyor. Tabi eğer denk gelip bir indirimde alırsanız da tadından yenmez. <3 Ve Nars Orgasm allığa Nars mağazalarından, Sephoralardan veya www.makyajtrendi.com adresinden ulaşabilirsiniz.

Herkese çokça sevgiler! <3

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder