Perşembe, Mart 10, 2016

KOZMETİK | Maybelline Color Sensational 745 Wooden Brown Ruj


Herkese merhaba!

Bugünkü yazıda geçtiğimiz haftaki Watsons indirimden aldığım bir rujdan bahsedeceğim. Maybelline Color Sensational serisinden 745 Wooden Brown. Bu rujları fazlasıyla merak ediyordum ve geçen haftaki indirim sebebiyle iki rengini aldım. Ve renklerim de her zamanki gibi nude tonlar. 

Bu rujun tonu ise bence her ten rengine yakışabilecek çok güzel bir nude. Kahve alt tona sahip; hafif de bir turunculuk ve somonluk içeriyor. Ama tüm tonlar öyle güzel dengelenmiş ki hiçbiri birbirini bastırmıyor. Kapağı açar açmaz gelen kokusu da şahane. Tadı yine aynı şekilde ve bu yüzden sürerken hızımı alamıyorum. Bir kat daha, bir kat daha şeklinde gidiyor... <3 =)



Kalıcılık anlamında da bence fiyat performans anlamında değerlendirilirse gayet başarılı bir ürün. Ben yumuşak yapısı ve sürümü sebebiyle bu kadar iyi bir performans beklemiyordum ama şöyle söyleyeyim; makyajımı sabah yedi buçukta yapıyorum ve eğer dudaklarımı yemezsem öğlen 12'ye kadar falan kalıcılığını koruyor.



Fiyat olarak da indirimsiz hali 20 TL ancak ben Watsons'daki indirimle 11 TL gibi bir fiyata almıştım. Eğer siz de uygun fiyatlı, yumuşak sürümlü, dudakları kurutmayan ama aynı zamanda kalıcı bir ruj arıyorsanız hala bazı yerlerde indirim varken bakabilirsiniz. Benim söyleyeceklerim şimdilik bu kadar. 

Herkese çokça sevgiler! 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder