Salı, Şubat 16, 2016

KOZMETİK | Chanel Chance Eau Tendre Parfüm


Bundan yaklaşık sekiz sene kadar önceydi. Henüz Eskişehir'de öğrenci olduğum zamanlarda arkadaşlarımla girdiğim parfümeride görüp bayıldığım ve bu zamana kadar da vazgeçemediğim parfümüm Chanel Chance ile ilk o yıllarda tanışmıştım. Üniversite boyunca sarı olan Chance'yi kullandım ama bir üç dört yıldır falan pembe olan Eau Tendre ile birlikteyiz.

Ve ben bu parfümden vazgeçemiyorum! Öncelikle kalıcılığını çok seviyorum.Tenimde her gün sıktığım için ne kadar süre uçmadan kalıyor bilmiyorum ama dolabımı açtığımda kıyafetlerimden gelen buram buram kokusunu çok net alabiliyorum.



Bir de ben ağır kokulardan pek hoşlanmıyorum. Hafif, çiçeksi, kalıcı ama aynı zamanda da etki bırakan bir parfüm olarak da bu parfümün üzerine tanımıyorum. Arada Dior Jadore ya da Chloe Love ile aldatmıyor değilim; ama pembe Chance'in hep bir köşemde durması kaydıyla.  <3

Mesela bu parfümü sıktığım çoğu zaman parfümümün ne olduğu sorusunu duyuyorum. Ve buna da çok mutlu oluyorum. Sanırım biraz da adımdan izler taşıdığımdan güzel kokuyu, mis gibi kokma halini çok seviyorum. :)



Merak edenler için Chanel Chance Eau Tendre turunçgiller ve sümbül, pembe meyve taneleri, yasemin, beyaz çiçekler, musk ve amber kokularının bileşiminden oluşuyor. İlk sıkıldığında çiçeksi kokusu daha baskınken sonrasında içindeki diğer bileşenlerin de etkileri eşit derecede hissediliyor. Açıkçası daha fazla tarif etmeye çalışmıyorum, çünkü benim için tarifi tam anlamıyla sadece kokusu yapabiliyor.

Eğer bu şekilde hafif ama etkili bir koku arıyorsanız, ruh halinize de dokunsun ve pozitif hissetmeme yardımcı olsun diyorsanız ve bir parfüm arayışındaysanız bence bakabilirsiniz. Belki siz de benim gibi bir daha asla vazgeçemezsiniz. <3

Herkese çokça sevgiler! <3

3 yorum:

  1. Chanel Chance ile tenim hiç uyuşmadı ama bu versiyonunu denememiştim hemen bakmalı:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu versiyonu Chance serisi içinde bence de en iyisi canım, denemelisin <3 :)

      Sil