Çarşamba, Şubat 24, 2016

KOZMETİK | Garnıer Rahatlatıcı Tonik


Herkese merhaba!

Bugünkü yazıda yaklaşık bir aydır kullandığım Garnier'in bu rahatlatıcı toniğinden bahsetmek istedim. Günlük cilt temizliğimin vazgeçilmezi olan toniklerle ben yaklaşık on yıldır falan haşır neşirim. Çünkü hem cildim çok kuru olduğu için ayrıca bir özen gerektiriyor, hem de cilt bakımı konusunda şanslıyım ki annem sayesinde senelerdir temizleme tonikleme nemlendirme üçlüsünü hiç atlamadım.

Peki şimdiye kadar hem cildi sıkılaştıran, hem makyajdan kalan tüm kalıntıları derinlemesine temizleyen, hem yumuşatıp hem gözenekleri küçülten bir tonikle karşılaştım mı; HAYIR. Sadece bunların içinden en ihtiyaç duyduklarımı tespit edip ona göre ürünler tercih ettim.



Mesela bu zamana kadar cildim resmen bir çölden hallice olduğu için, gözenek sorunum da olmadığı için genelde nem veren, yüzü  yakmayan ve ciltteki makyaj kalıntılarını tamamen arındıran tonikler kullandım. Ama son birkaç aydır sanki burun kenarlarımda hafif gözenekler oluştu bundan sonra bu soruna çözüm bulucu ürün arayışında olacağım.

Gelelim bu toniğe. Bence fiyatına göre gayet iyi performansa sahip. Ciltteki makyaj kalıntılarını çok çok iyi temizliyor ve kullandıktan sonra şahane bir ferahlama hissi yaratıyor. Kuruluk hissimi geçirmede ise ben öyle aman aman bir etkisini görmedim. Cildi temizleme aşamasından sonra nemlendirmeye iyi denecek bir şekilde hazırlıyor ancak çok fazla beklentiyi de karşılamaz. Ben yanlış hatırlamıyorsam 11 TL gibi bir fiyata almıştım ve yine yanlış hatırlamıyorsam aldığımda indirim vardı.

Eğer siz de bu özelliklerde bir tonik arıyorsanız bu ürüne bakabilirsiniz.

Herkese çokça sevgiler!


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder