Pazar, Şubat 14, 2016

KOZMETİK | Missha Relief Eye Cream


Herkese mutlu pazarlar!

Blogda bugün pazar gününe uygun bir bakım ürünü olsun dedim ve bu yazıda Missha Relief Eye Cream'den bahsetmek istedim.
Ben 25 yaşımdan beri düzenli olarak göz çevresi kremi kullanıyorum çünkü hem göz çevremde mimiklerim yoğun, hem cildim kuru ve hem de makyaj yaparken kapatıcı sürmeden çıkmıyorum. Bu yüzden iyi nem veren bir göz çevresi kremi benim için günlük nemlendirici kadar elzem.



Ve şimdiye kadar kullandığım kremler içinde öyle çok büyük özellikler aramadım. Yaşım itibariyle benim önceliğim çok ama çok iyi nem verme özelliğinin olmasıydı ve o konuda da Kiehl's Avakadolu Göz Kremi efsanesinin üstüne tanımadım. <3

Ancak Avakadolu Göz Kremi'min ikinci kutusu bitince farklı bir arayışa mı yönelsem dedim ve Missha Relief Eye Cream'i satın aldım. Yaklaşık üç haftadır falan kullanıyorum ve memnun muyum sorusuna yanıtım 'eh işte'.



Kremin zaten öyle çok çok büyük vaadleri yok. Tek vaadi göz çevresini iyi bir şekilde nemlendirmek ve kuru deriyi yağlandırmayan bir nem hissiyle onarmak. Bunlar zaten benim de aradığım özelliklerdi. Ama şöyle ki Kiehls'tan sonra Missha'nın bu göz çevresi kremi beni kesmedi.

Kötü mü? Asla değil. Hatta normal bir cildiniz varsa ve sadece nem verme özelliği istiyorsanız gayet de başarılı bir göz çevresi ürünü. Ancak cildiniz kuruysa, yoğun bir göz makyajı yapıp ağır ürünler kullanıyorsanız ve bir nem bombası arıyorsanız bence doğru adres Kiehl's Avakadolu Göz Kremi.



Buradan da anlaşılacağı üzere ben ikinci tüpe geçmeyeceğim. Hoş bu da 30 ml ve nasıl bitireceğim bilmiyorum ama... :)

Bu arada! Ben sevginin günü olmayacağını düşünenlerdenim ve Sevgililer Günü'nün benim için normal bir günden farkı yok. Ama yine de güzel bir gün geçirmek için bir bahane yaratan ve kutlayan herkesin Sevgililer Günü kutlu olsun. 

Ve herkese çokça sevgiler! :) 



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder