Cumartesi, Şubat 06, 2016

KOZMETİK | Wet n Wild Comfort Zone Far Paleti


Herkese merhaba!

Bugünkü yazıda yine uzun bir süredir merak ettiğim far paletinden bahsedeceğim. Wet n Wild'ın bu Comfort Zone far paletini pek çok blogda okumuş ve sevdiğim birçok vlogger'dan da olumlu yorum duymuştum.

Gratis'te diğer markaların aksine pek nadir indirime giren Wet n Wild standında da yüzde otuz indirimli halini görünce alıp denemek istedim. İndirimsiz fiyatı bile sekiz adet far için gayet uygunken (sanırım 21 TL idi) ben indirimli haliyle 15 TL gibi bir fiyat aldım.


Renklerine gelince. Bu sekiz farın çoğu benim sevdiğim ve günlük makyajda da gece makyajında da kullanmaktan hoşlandığım renklerden oluşuyor. Sanırım sadece ördek başı yeşili olan açık yeşil tonu kullanmam. :) Sol üst köşedeki far da sanırım en önce dibi görülen renk olur çünkü göz pınarları için, kaş altı için ve hatta aydınlatıcı olarak bile kullanmak için şahane bir renk. <3 Ve sağ en altta yer alan renk de bence en joker renklerden diğeri. Çift renkten oluşan bu far, yanar dönerli bir petrol mavi ve bordo karışımından oluşuyor. Tek farla gece makyajı yapmak için bence ideal.


Farlar pigmentasyon anlamında ise öyle şahaneler yaratmıyor. Ben swatchları yaparken iki kat geçtim, gözlerime uygularken tam rengi ise bir far bazı kullanarak alıyorum. Tozutma problemi evet var, hatta öyle çok tozutuyor ki göz kapağıma yaptığım makyajın bir benzeri göz altlarımda oluşuyor. :o :) Ben de bu soruna çözümü makyaja ilk olarak göz makyajıyla başlamakta buluyorum.

Fiyat performans ilişkisi içinde bakılırsa ve renklerin hatrı göz önünde bulundurulursa; evet iş görebilen bir palet. Ama sadece bu kadar, bence daha fazlası değil. 

Herkese mutlu haftasonları! <3



2 yorum:

  1. Teşekkürler. Ben de fiyat araştırması yapıyordum. Bloguma beklerim. Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Uygun fiyata alınabilecek güzel bir far paleti gerçekten:)
      Sevgiler! <3

      Sil