Cumartesi, Şubat 20, 2016

KOZMETİK | Garnier Göz Makyaj Temizleyicisi Express Çift Etki


Herkese merhaba!

Bu ara arka arkaya pek çok uygun fiyatlı ürün deneyimledim ve hemen hepsi beni mutlu edip iyi sonuçlar verdi. İşte onlardan biri de Garnier'in bu göz makyaj temizleyicisi. Aslında göz makyajımı temizlemek için yıllardır bebek şampuanı kullanıyorum ve çok da memnunum. Ama bazı ürünler var ki gözden çıkması için iyi bir temizleyici şart.

Ben de özellikle çok sevdiğim maskaram Benefit They're Real'ı kullandığım zamanlarda, veya kalıcı ürünlerle yaptığım başka göz makyajlarımda kirpiklerimi zedelememek için bir temizleyici arıyordum. Ve Gratis'te gezdiğim bir gün son kalan bu ürünü sepete attım. 


Sanırım üç haftadır kullanıyorum ve en başta da dediğim gibi bu temizleyiciden çok memnunum. Bir kere göz çevremde asla yapış yapış ve yağlı bir etki bırakmıyor. Ürünü çalkalayıp pamuğa bir miktar aldıktan sonra gözlerimde bir yirmi saniye kadar bekletiyorum ve kolayca çıkarabiliyorum. Yani çıkarırken gözlerimi zedelememe ve fazla ovalamama gerek kalmıyor. 

Kirpiklerimde hiç dökülme yapmadığı gibi sanki biraz besledi de ve kirpiklerim makyajı çıkardıktan sonra bile canlı duruyor. Ve eklemeliyim ki lens kullanıcısı olmama ve hassas göz yapıma rağmen alerjik bir reaksiyon da göstermedi.



Ben indirimsiz haliyle sanırım 12 TL gibi bir fiyata almıştım ve bundan sonra da bittikçe alıp, yedekleyeceğim ürünlerden biri olacak kendisi. Eğer uygun fiyatlı bir göz makyajı temizleyicisi arıyorsanız tereddüt etmeden bakabilirsiniz. 

Herkese çokça sevgiler ve iyi haftasonları!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder